Blendy

 1. Demi Lovato
 2.  Lana Del Rey
Więcej wkrótce! Piszcie z kim chcecie blendy.

33 komentarze:

  1. Tak sobie dzisiaj obejrzałam, i są śliczne :>
    Chciałabym zobaczyć takie z Emmą Watson. I jakbyś miała kiedyś więcej czasu, to może by Ci się udało napisać instrukcję, jak takie cudo zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są ! :D // Oo ja bym chciała z Louisą C. Burnham <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ana Mulvoy Ten! Prosze!!!:)

    PS: Super blog xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciaaaałabym . Piękny Blog ! Proszę z seleny gomez . ; *♥

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne *.* Prosiłabym o blendy z Taylor Swift <3

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś nominowana do Liebster Blog Award przez bloga framboise-amour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może z One Direction? Błagam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie z Harry'm, albo Louis'em albo z Harry'm i Louis'em, (Larry *.*)

      Usuń
    2. NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do Liebster Award. http://cacoa-coffeee.blogspot.com/ I sorry za ten wcześniejszy usunięty komentarz, za szybko wysłałam info o nominacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Big Time rush , Miley Cyrus i siatkarze . ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. nikt nie robi blendów z raperami. ja robiłam sama dla siebie, ale ostatnio laptop mi się zepsuł, więc przestałam. może zrobiłabyś z Chadą, WSRH, Słoniem, Rafim, DonGuralEsko, B.R.O, KaEn, Kid Ink? :--)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę zrób blendy z Kamilem Bednarkiem i Laną Del Ray ♥ Sandra :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój blog został nominowany do Liebster Awards. Więcej informacji na naszym blogu: www.zakochaniwgimnastyce.blogspot.com
    Gratulujemy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie np. jak hm.. dambo,przyroda takie fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  15. Jon Bon Jovi <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłabym wdzięczna, gdybyś zrobiła z Little Mix, Room 94 i Afromental :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym z one direction i Justinem Bieberem plisss

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym prosiła z Bonnie Wright albo z Connie Talbot <3

    OdpowiedzUsuń
  19. BARDZO PROSZĘ, BŁAGAM O BLENDY Z PRETTY LITTLE LIARS!<3

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo proszę, czy mogła byś zrobić blendy z Effy stonem!?

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy mogłabyś zrobić blendy z Czesławem Mozilem lub Mariuszem Kałamagą? <3

    OdpowiedzUsuń
  22. http://ahmysexybieber.blogspot.com/2013_06_01_archive.html

    mogłabym prosić takie coś jak ten nagłówek na tej stronce co podałam do bloga ??? ale z Justinem Bieberem i Barbarą Palvin..... Proszę bo chcę na bloga :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Katy Perry <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Selena Gomez <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobisz blendy z Maite Perroni bardzo proszę .

    OdpowiedzUsuń
  26. One Direction <33

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Martiną Stoessel.. Proszę

    OdpowiedzUsuń