Blendy: Demi Lovato

Na prośbę Love today, nie wiedziałam czy wolisz takie bardziej proste czy takie na których jest "napaćkane" więc zrobiłam i takie i takie. Tylko kilka ze względu na brak czasu :/ Mam nadzieję że chociaż jedna spełni Twoje oczekiwania.



Pomyślałam że nie będę ich zmniejszać bo są tylko 4. 
Jeśli wam się podobają to mogę zacząć takie robić również z innymi gwiazdami i zrobić na to specjalny dział :) 
Tylko mi napiszcie czy warto czy nie i jak już to z kim/czym :) 

I przypominam że zamówienia lepiej składać tu:  Zamów notkę/grafikę!
Bo tam mam przynajmniej wszystko w jednym miejscu i łatwiej mi to zorganizować :) 

22 komentarze:

  1. Są piękne ♥ zrób dla mnie z The Wanted, proszę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni przepiękny...jeżeli chcesz możesz takie porobić z Ritą Orą ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. superrr, bede tutaj czesciej zagladac, zapraszam do mnie i prosze o komentarz :) http://milosctoniefilm.blog.onet.pl/
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne najładniejsze są te ,,napaćkane '' :) Wielkie dzięki *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super śliczne <3 Jak zrobiłaś takie ostre krawędzie , bo ja jak próbuję to tylko ''własno ręcznie'' mogę..

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog. ^^
    Będę wpadać częściej ;3
    Obserwuję, mam nadzieję na rewanż ; *
    http://klaudia-live-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz dzięki :) Nie mogę się na nie napatrzeć *______*

    OdpowiedzUsuń
  8. ` Najlepszy ten trzeci. Uwielbiam Demi w tych włosach. ^^.

    OdpowiedzUsuń
  9. Poproszę z Jonem Bon Jovim <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Proooszę z One Direction :)

    OdpowiedzUsuń
  11. proszę z Justinem Bieberem i Barbarą Palvin błagam potrzebuję na bloga!!!! to ważne

    OdpowiedzUsuń
  12. BŁAGAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ZRÓB MI Z JUSTINEM BIEBEREM I BARBARĄ PALVIN.... PROSZĘ POTRZEBUJĘ NA BLOGA !!!!!!!!! ważne proszę

    OdpowiedzUsuń
  13. BŁAGAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ZRÓB MI Z JUSTINEM BIEBEREM I BARBARĄ PALVIN.... PROSZĘ POTRZEBUJĘ NA BLOGA !!!!!!!!! ważne proszę

    OdpowiedzUsuń
  14. BŁAGAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ZRÓB MI Z JUSTINEM BIEBEREM I BARBARĄ PALVIN.... PROSZĘ POTRZEBUJĘ NA BLOGA !!!!!!!!! ważne proszę

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę zrób z Martiną Stoessel i z Diego Dominguezem :)


    Prosię :3

    Blog świetny !

    OdpowiedzUsuń