Zamów notkę c:

Na Chat Box'ie i w komentarzach sugerowaliście mi dodatki jakie chcecie. Ale ze względu na to że te sugestie są w wielu różnych miejscach; trudno mi to ogarnąć. Więc prosiłabym wszystkich abyście napisali mi pod tą notką jakie chcecie dodatki. 

Najłatwiej będzie jeśli mi napiszecie:
- z kim/czym mają być te dodatki
- jakie dodatki (sygnatury, przypinki, duże/małe avatary itp.)
- i jeśli sygnatury itp. to zwykłe czy animowane

Później będę robić dodatki według listy którą będę miała pod tą notką c: w taki sposób najłatwiej będzie mi to wszystko ogarnąć i nie będą mi się kończyć pomysły i będą większe szanse na to że dostaniecie wszystkie dodatki jakie chcecie i jakich potrzebujecie. 

P.s. robię tylko zestawy grafiki , czyli nie wykonuję nagłówków na bloga na zamówienie; dlatego że nie mam za bardzo na to czasu. Chyba że koniecznie chcesz to możesz mi opisać jaki chcesz nagłówek i na jaki blog; a gdy znajdę czas to być może go wykonam, ale nic nie obiecuję. 

140 komentarzy:

  1. Prosiłabym dodatki z Green Day :D Przypinki, sygnatury-animowane, avatary-duże :D nie wiem co jeszcze możesz zrobić ale byłabym mega szczęśliwa gdyby coś się pojawiło z GD :D
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypinki już są: http://ravechic.blogspot.co.uk/2012/11/green-day.html Resztę zaraz zrobię c:

      Usuń
    2. Update: już zrobione c: będą 15ego Grudnia.

      Usuń
    3. Dziękuję i czekam :*

      Usuń
  2. A ja proszę o dodatki z The Script (sygnatury, avatary duże i animowane) oraz duże i animowane avatary z Kuroko no Basket C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam animowane avatary z The Script oraz z Kuroko no Basket c: zajrzyj do spisu notek

      Usuń
  3. Miło by było gdybyś zrobiła parę dodatków z Avril Lavinge (głównie chodzi mi o sygnatury) i może przypinki z LMFAO ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypinki z LMFAO zrobione :) a coś z Avril jeszcze skombinuję c:

      Usuń
  4. A ja bym chciała poprosić o coś z Arianą Grande :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam na razie przypinki. Postaram się jeszcze skombinować jakieś animowane avatary czy coś :)

      Usuń
  5. Proszę o Sygnatury zwykle z Paktofoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo , bardzo proszę o duże avatary i FanIcony z zespołami : Nightwish, Red Hot Chilli Peppers i może po prostu rock. Nie chciałabym dawać ci dużo pracy, więc może być dla każdego po 1 lub 2 - mi wystarczy :D. Pozdrawiam Maggie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avatary animowane czy zwykłe? c:

      Usuń
    2. Oh jakie wolisz, jakie znajdziesz... Mi wszystko jedno. Jakiekolwiek zrobisz będę zadowolona :D . Z góry WIELKIE dzięki ;') . - Maggie

      Usuń
  7. Może jakieś rendery skrzydeł,niektórym bardzo by się przydały np. fodo gliterów edycji itd.Ja chciałabym jeszcze avatary z The Gazette ,chodzi o ruchome avatary tylko bez dodatków same.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co masz na myśli poprzez Rendery?

      Usuń
    2. Rendery czyli przezroczyste PNG skrzydeł znajdziesz na deviantart dużo róznych wpisując a w browse "wings PNG" itp.

      Usuń
    3. To trzeba było napisać że chodzi o PNGsy a nie o rendery :') i skoro wiecie gdzie tego szukać to po co ja mam to dodawać ;')

      Usuń
    4. ja na dA nic ciekawego nie znalazłam.AnotherDrama jeśli robisz grafikę powinnać wiedzieć co to render ,to jest podstawa....Oczywiście nic nie mam do ciebie nie żeby coś było tylko zaskoczyłaś mnie tym że nie wiesz nic o renderach.

      Usuń
    5. Tylko dlatego że ja używam innej nazwy. I to raczej nie jest podstawa i znam się na tym bardziej w praktyce niż w teorii. Prawie wszystko ma więcej niż jedną nazwę :')

      Usuń
    6. P.s. znalazłam dużo, tylko muszę je powycinać.

      Usuń
  8. A ja to sobie nie tyle zamawiam grafikę, co teksturki do niej jeśli można :D Byłabym wdzięczna :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prawej jest cały dział z teksturami c:

      Usuń
    2. Ja bym chciała chociaż 1 blenda lub kolaża z Arianą Grande.
      Byłabym wdzięczna ;**

      Usuń
  9. Robisz tz. blendy ? :) Jeśli tak to prosiłabym o kilka takich ,,blendów'' z Paramore lub Demi Lovtao ; > Z góry dziękuje :) - Love today

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym poprosiła duże awatary mogą być animowane z : Kamisama Hajimemashita , Tonari no Kaibutsu-kun , Vampire Knight lub Uta no Prince-sama Maji Love 1000%. To takie na których najbardziej mi zależy aby się pojawiły , miło by było gdyby chociaż awatary z jednym z tych się tu znalazły c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do próśb z avatarami z Tonari no Kaibutsu-kun C:

      Usuń
    2. Dołączam się do prośby z avatarami z Vampire Knight plus Kaichou wa maid-sama.

      Usuń
  11. No to tak . xd Bardzo ale to bardzo bym poprosiła o dodatki z Ana Mulvoy-Ten . Najlepiej z nowej sesji < 2012 r > . A dodatki mogą być takie jak : sygnatury ( animowane ) , avatary , blendy , fanbannery . Oczywiście nie wszystko z tych moich ''zachcianek'' może być spełnione . ale cóż ; > Pozdrawiam ciepło ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm, może FanIcony i sygnatury z Kellin'em Quinn'em? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja proszę o kilka przypinek z anime dziewczynami ( najlepiej z kocimi uszkami :3 ) i sygnaturki lub duże avatary czy faniconki . Jak zrobisz chociaż tylko przypinki to będę bardzo wdzięczna. Najlepiej w szaro - czarnej kolorystyce. Arigatoo . < dziękuję >

    OdpowiedzUsuń
  14. No i jeszcze mam prośbę o png'sy :3. Chodzi o takie ozdobne napisy ( jakieś cytaty ; teksty i tp. ) takie że jest napis i jakaś kokardka , róża czy coś. Przydały by mi się takie, bo nie mogę za bardzo takich nigdzie znaleźć ( a ty pewnie zrobisz ładne :3 ) proszę właśnie o coś takiego w szarej kolorystyce ( ew. z kolorowymi akcentami ) będę bardzo wdzięczna a myślę że nie jednej osobie się to przyda do grafiki na bloga, profil czy cuś . ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej będą czarne z czerwonymi akcentami c:

      Usuń
  15. Guns n roses - avatary i przypinki :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosiłabym jeszcze o odrobinę FanIcon z różnymi charakterystycznymi miastami na świecie, takimi jak Londyn, Paryż, Tokio, ect.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym poprosiła o notkę jak zrobić taki efekt : https://picasaweb.google.com/olievoqq/NinaDobrev#5635963943261463106

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłabym prosić różne dodatki (sygnatury, przypinki, duże/małe avatary) z iCarly? Nie tylko z głownymi bohaterami ale też z Gibby'm i T-bo . Sygnatury animowane . Z góry dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosiłabym o dodatki (sygnatury, przypinki, duże/małe avatary) z Birdy - piosenkarka :) Dziękuję bardzo :) Sygnatury zwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę o sygnatury i przypinki z Lenem i Rin Kagamine. Najlepiej w odcieniach beżu, a to czy animowane czy zwykłe jest mi obojętne bo nie wiem czy znajdziesz gdzieś animacje z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosiłabym o różne dodatki z psami. Loga, sygnatury itp. Przydałyby mi się na bloga o psach <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę o avatary oraz sygnatury z zespołem Suicide Silence oraz z anime - Kaichou wa maid-sama. :')

    OdpowiedzUsuń
  23. Poproszę animowane sygnatury z Guilty Crown (':

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja proszę o Sygnatury na forum z Paktofoniki już o to prosiłam i wiem, ze o tym wiesz ale tu piszę byś miała to jakoś organizacyjnie napisane xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W trakcie tworzenia. Jak masz jakieś ładne zdjęcia to mi podeślij na maila.

      Usuń
  25. Prosiłabym o sygnatury związane z stolicami różnych państw na świecie np. Londyn czy Nowy York Z góry dziękuje -aangeloo

    OdpowiedzUsuń
  26. Prosiłabym o fanicony i/lub avatary ze zdjęciami z filmu i z książki 'Igrzyska śmierci'.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć Patti. A może mogłabyś zrobić kiedyś notkę w całości poświęconą dodatkom z Linkin Park? :) Byłabym bardzo wdzięczna za różnego rodzaju dodatki zarówno zwykłe jak i animowane :)
    Jeżeli to nie problem oczywiście.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę im poświęcić serię dodatków, ale nie będą w jednej notce. Pojawią się w ten sam dzień ale będą w osobnych notkach bo wtedy łatwiej jest to ułożyć w Menu :)

      Usuń
  28. Witaj, chciałam zamówic jeden nagłówek ze zwierzakiem z napisem "Dla Kornelii"

    OdpowiedzUsuń
  29. Może dodałabyś jakieś favicony?

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej!Pobrałam dawno temu śliczną czcionkę ale padł mi komputer i nie mogę jej odzyskać.Nie znam nawet nazwy(coś koło edward?)Czy na nowym blogu są te czcionki,aja nie potrafię znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz może jakąś grafikę z tą czcionką? Bo niestety nie mogę się już dostać do tamtego działu z czcionkami ale być może będę w stanie Ci podać nazwę

      Usuń
    2. Na moim blogu są kartki ,które robiłam na ślub brata...Miała polskie znaki-edytaluiza.blogspot.com Pewnie wystarczy nacisnąć na zdjęcie.

      Usuń
    3. Na kartce Ww Boże Narodzenie są charakterystyczne duże litery-S,N M

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Szukam i szukam,a tu za chwilkę Dzień Babci...Z tego co znalazłam pasuje jedynie Adine Kirnberg-są tylko różnice w laseczkach ,r no i nie ma polskich znaków.doradź coś

      Usuń
    6. Szukam i szukam,a tu za chwilkę Dzień Babci...Z tego co znalazłam pasuje jedynie Adine Kirnberg-są tylko różnice w laseczkach ,r no i nie ma polskich znaków.doradź coś

      Usuń
  31. Ja bym chciała coś z Elizabeth Gillies - głównie chodzi mi o tekstury. I jakieś dodatki z 30 seconds to mars.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja chciałabym animowane sygnatury i avatary (duże) z Hatake Kakashi i Sabaku no Gaara (postacie z anime/mangi Naruto). I jeszcze może przypinki, ale niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. W miarę możliwości proszę o dodatki z końmi. Nie muszą być to sygnatury, ale ogólnie ładna grafika np. kolaże (jeśli się tym zajmujesz). Proszę o nie ze względu na mój Fan Page na facebooku. Oczywiście podpisałabym źródła :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeżeli to możliwe, chciałaby jakieś dodatki reggae. Najlepiej z bednarkiem. Nagłówki, buttony, avatary, akcję fanowskie, przypinki. Co tam najłatwiej zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są przypinki :) http://ravechic.blogspot.co.uk/2012/11/rastareggae.html a inne dodatki zrobię, ale w swoim czasie :')

      Usuń
  36. To ja Zając. To zrobisz te przypinki z Nickelback? Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Prosiłabym, abyś dodała jakieś ciekawe akcje do PhotoShopa i brushe.

    OdpowiedzUsuń
  38. Można by prosić o avatary, ikony oraz blendy z Code:Breakers?

    OdpowiedzUsuń
  39. Można by prosić o duże avatary z Pamiętnikami wampirów (animowane)?

    OdpowiedzUsuń
  40. Cześć. C: Jestem fanką twojego bloga, więc chciałabym coś u ciebie zamówić. Mogę prosić o ikonki 160x160 z pewną kreskówką? Chodzi tu o kreskówkę "Huntik". To trochę nietypowe zamówienie, gdyż nigdy nie widziałam u ciebie grafę z jakąś kreskówką, więc jak odmówisz, to zrozumiem. xd Więc tak:

    Dodatek: avatar
    Rozmiar: 160x160
    Z kim ma być dodatek: kreskówka Huntik

    Z góry dziękuję. ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. Proszę dodaj jakieś fajne brązowe lub beżowe tła : )

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak byś mogła to zrób , prosze syganatury z One Direction. Takie same jak robisz ale ja bym je chciała wziąć na twittera ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. Coś z Billy Talent poproszę, najlepiej duże avatary ( obojętnie czy animowane czy zwykłe ) i fanicony :D .

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeśli można chciałabym poprosić o jakieś nowe zestawy png'sów

    OdpowiedzUsuń
  45. Poprosiłabym Cię, bardzo, ale to bardzo o coś ze Zmierzchu, najlepiej z najnowszej części. Jeśli możesz, to bardzo Cię o to proszę. Duże avatary, sygnatury. Błagam Cię! Dopisz do listy czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej :) mogę prosic dwie fanicony?
    1. I ♥ Winiar ( z Michałem Winiarskim )
    2. I ♥ Skra ( z logiem Skry Bełchatów)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cześć, ja chciałabym zamówić :

    * Sygnatury One Direction, zwykłe.

    * Przypinki z One Direction.

    * Gify z One Direction z Teledysku do ''Kiss you''. (Chciałabym też,żeby jeden gif był od 2:56 do 2:88)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę wiedzieć kiedy będą?
      Bo pilnie je potrzebuję!

      Usuń
    2. Przypinki już zrobiłam, będą kilka dni po blendach z Demi Lovato, zerknij do spisu

      Usuń
    3. ok, to dziękuję :)

      Usuń
  48. A ja bym może poprosiła o bardzo popularną grafikę z Amnesią (po prostu Amnesia, żadnych inncyh słów w nazwie nie ma)- piszę to, ponieważ, jest wiele anime w nazwie z Amnesią. Prosiłabym może o avtary (ruchome) oraz blendy C:

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj!
    Chciała bym poprosić o instrukcje jak zrobić paski na zdjęciu i jak je zrobić ze zdjęcia. Na twojej pracy właśnie są te efekty:
    http://2.bp.blogspot.com/-uGI7aoe8Obw/UOR_QCwGSgI/AAAAAAAABPI/kejH4_TSKAs/s1600/4.jpg
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej ;) Chciałabym żebyś zrobiła mi nagłówek na bloga, wiem że pisałaś że nie masz czasu ale gdybyś chwilkę znalazała to byłabym bardzo wdzięczna. Blog byłby o miłosnej historii więc fajnie by było gdyby nagłówek i tło były w burgundowym kolorze z jakimiś beżowymi dodatkami, może być motyw jakichś skrzydeł itp. Jestem zauroczona twoim blogiem więc wszystko co wyjdzie z twoich rąk na pewno mi się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja proszę o Sygnatury z Laną Del Ray i kolaże HTML z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja poprosze o zestaw (blend + avatar) z One Direction i samym Niallem . : )

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo bym ciebie prosiła o blendy z Ana Mulvoy Ten. Jakby się jeszcze dało to przypinki też z nią :D Z góry dzięki.

    Email: marysiavohs@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. ~Mogłabym prosić o ciekawe tła z motywem retro ? Byłabym bardzo, bardzo wdzięczna *,*

    OdpowiedzUsuń
  55. ja bym prosiła o blendy z Kristen Stewart , Ianem Somerhalderem, Niną Dobrev i z Deleną ;) jeśli można to tak po 2 ;))

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja bym bardzoo prosiła, o ile to nie jest problemem, o nagłówek na bloga z jakąś mroczną i zwariowaną neko girl ( coś w tym stylu: http://www.freewebs.com/neopets-backgrounds/Gothic%20Anime%20Cat%20Girl.jpg albo http://www.phistars.com/2011/08/nekomimi-anime-girls-and-boys-part-2.html ) i z napisem Kittalaya jakąś ciekawą czcionką (najlepiej 'Rock Salt'). Chciałabym żeby to było coś jak PNG'sy. Z góry dziękuję. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja prosiłabym o sygnaturki i małe avatary z postaciami z Ginga Densetsu Weed. Przydałyby mi się na forum.

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeśli to nie problem, to poprosiłabym kilka sygnatur i avatarów z rockowymi zespołami. Dokładnie Nirvana, Guns N' Roses, Iron Maiden, Skillet. Z góry dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. a czy zrobiłabyś np. nagłówek na bloga dla kogoś ?

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja bym prosiła blendy (lub jakieś dodatki) z Laną Del Rey i ze Skins'ami :)
    ~smoke cheeba

    OdpowiedzUsuń
  61. Hejo, mogłabyś zrobić:
    * fanicony z Igrzyskami Śmierci
    * jakieś avatary (może animowane? *-* ale wcale nie muszą być ;p) z Mashiro~iro Symphony i Naruto Shippuuden ;3
    * ii jeszcze fajne byłyby blendy z Igrzysk Śmierci ^^

    OdpowiedzUsuń
  62. SYGNATURKI Z NYAN CAT, PLEASE ;C ALBO TA RUCHOMA. TO, CO ROBIŁAŚ Z ADELE. że jest jakaś grafika a w tym małym okienku leci nyan cat ruchomy, najlepiej szerokość 512, NAWET NIE WIESZ JAKA BYŁABYM WDZIĘCZNA <333! ;********

    OdpowiedzUsuń
  63. Cześć :)
    Mogłabyś zrobić jakieś blendy i sygnatury z Becky G, Cher Lloyd lub Jade Thirlwall (Little Mix)? :)
    choco xx

    OdpowiedzUsuń
  64. Prosiłabym bardzo bardzo bardzo o blendy z anime. Mój profil na gliterach to Yukiyo jakby co :) Z góry arigato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znowu ja tylko zmieniłam profil na gliterach, Yukiyo usunęłam teraz jestem na Akame jakby co :)

      Usuń
  65. poprosiłabym favikonki : czaszka, kokardka , i inne

    OdpowiedzUsuń
  66. Prosiłabym o duże avatary i przypinki z Martiną Stoessel. Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Błagam podaj mi swojego maila.. chciałabym złożyć specjalną prośbe....
    BŁAGAM :C

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo proszę o sygnatury i PNG'sy z Pretty Little Liars! <3

    OdpowiedzUsuń
  69. prosze o przypinki z Hyuna <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  70. Prosiłabym o specjalną notkę, gdzie dodasz dużo tekstur. : )

    OdpowiedzUsuń
  71. Prosiłabym o nagłówki lub sygnaturki z Czesławem Mozilem, Mariuszem Kałamagą lub Tomaszem Kammelem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Proszę o Lanę del Ray. Dodatki i wszystko... zdaję się na Ciebie. Widziałam poprzednie pracę więc nie ma się czego obawiać. Z góry dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  73. http://ahmysexybieber.blogspot.com/2013_06_01_archive.html

    coś takiego jak tutaj( nagłówek / zdjęcie w tle z tym Justinem ) ale z Justinem Bieberem i Barbarą Palvin proszę

    OdpowiedzUsuń
  74. prosiłabym o taki pattern jak tu dałaś w tle : http://republika.pl/blog_av_3499885/7185358/tr/efekttt.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niestety go nie mam. Ale pamiętam że brałam go z deviantart.

      Usuń
  75. BŁAGAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ZRÓB MI Z JUSTINEM BIEBEREM I BARBARĄ PALVIN.... PROSZĘ POTRZEBUJĘ NA BLOGA !!!!!!!!! ważne proszę

    OdpowiedzUsuń
  76. BŁAGAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ZRÓB MI Z JUSTINEM BIEBEREM I BARBARĄ PALVIN.... PROSZĘ POTRZEBUJĘ NA BLOGA !!!!!!!!! ważne proszę

    OdpowiedzUsuń
  77. BŁAGAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ZRÓB MI Z JUSTINEM BIEBEREM I BARBARĄ PALVIN.... PROSZĘ POTRZEBUJĘ NA BLOGA !!!!!!!!! ważne proszę

    OdpowiedzUsuń
  78. BŁAGAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ZRÓB MI Z JUSTINEM BIEBEREM I BARBARĄ PALVIN.... PROSZĘ POTRZEBUJĘ NA BLOGA !!!!!!!!! ważne proszę

    OdpowiedzUsuń
  79. BŁAGAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ZRÓB MI Z JUSTINEM BIEBEREM I BARBARĄ PALVIN.... PROSZĘ POTRZEBUJĘ NA BLOGA !!!!!!!!! ważne proszę

    CHODZI O BLENDA

    OdpowiedzUsuń
  80. BŁAGAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ZRÓB MI Z JUSTINEM BIEBEREM I BARBARĄ PALVIN.... PROSZĘ POTRZEBUJĘ NA BLOGA !!!!!!!!! ważne proszę

    CHODZI O BLENDA

    OdpowiedzUsuń
  81. BŁAGAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ZRÓB MI Z JUSTINEM BIEBEREM I BARBARĄ PALVIN.... PROSZĘ POTRZEBUJĘ NA BLOGA !!!!!!!!! ważne proszę

    CHODZI O BLENDA

    OdpowiedzUsuń
  82. BŁAGAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ZRÓB MI Z JUSTINEM BIEBEREM I BARBARĄ PALVIN.... PROSZĘ POTRZEBUJĘ NA BLOGA !!!!!!!!! ważne proszę

    CHODZI O BLENDA

    OdpowiedzUsuń
  83. Wiem że może nie masz czasu żeby zrobić mi nagłówek ale to naprawdę ważne ..... :/ bardzo mi zależy na tym proszę ..... :) Z Justinem Bieberem i Barbarą Palvin

    OdpowiedzUsuń
  84. ja chciałabym zamówić :
    - blendy z niną dobrev
    - sygnatury z niną dobrev i kristen stewart (osobno)
    - png'sy z niną i kristen (osobno)
    to wszystko ;> byłabym wdzięczna, gdybyś to dodała ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. chciałabym zamówić blendy i tapety na tel 320 x 240 z Chris'em Watrin'em :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo bym prosiła o instrukcję jak robić szablony na blogi, czy portale społecznościowe (takie jak: Poszkole.pl) Z góry dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń
  87. Zrobisz dodatki z Maite Perroni .

    OdpowiedzUsuń
  88. Mogłąbyś zrobić sygnatury i bannery z Igrzysk Śmierci??? Sygnatury najlepiej animowane, ale zwykłe też mogą być :>

    OdpowiedzUsuń
  89. Mogłabyś mi zrobić cokolwiek z Macklemore ?

    OdpowiedzUsuń
  90. Poproszę dodatki :
    - png'sy z : Królem lwem , Końmi , Psami
    I to wzysztko ;3 Proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  91. Zrobiłabyś bledny z One Direction? całym? C:

    OdpowiedzUsuń
  92. Prosiła bym o kolarze z anime i mangą ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Cześć! Zrobiłabyś pngs'y z Harrym Potterem lub innymi postaciami? (Hermiona, Black itp.) Albo znak insygni śmierci? Chciałabym takie rysowane, żeby użyć w nagłówku na tumblera :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Mam prośbę czy mogłą byś dodać banery o tematyce bożonarodzeniowej na glitery które będzie można umieścić zamiast gliterowego tła :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Mam prośbę o jakieś dodatki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Cześć! Prosiłabym o PNG'sy z Martiną Stossel.
    Jak również i przypinki z nią od dzielnie z Lodovicą Comello oraz z obsadą Violetty.
    Bardzo bym prosiła również jakieś avatary z Martiną. Proszę...

    OdpowiedzUsuń
  97. Hej! Bardzo bym Cię prosiła o napisy na bloga :) Takie jak: Hej! , Statystyki , Alice
    Najlepiej czarną trzcionką <3 Baardzo proszę i pozdrawiam :) <3
    alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Wykonujesz grafikę na fun page na facebooka? pisz na maila ewela1145@vp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Mam pytanie (a w zasadzie wielką prośbę) wykonałabyś grafikę do bloga? (chodzi mi o design) :>

    OdpowiedzUsuń