Jak zrobić ciekawy zimowy napis?

Bawiłam się w Photoshopie i wpadłam na coś co może wam się przydać- ciekawy zimowy napis.
Na początku musimy wgrać do Photoshopa jakiś zimowy pattern lub texturę.

Polecam coś w tym stylu:
   
  1. Otwieramy Adobe Photoshop.
  2. Tworzymy nową kartkę (File -> New)
  3. Teraz klikamy na ikonkę z "T" (lub naciskamy T na klawiaturze) i dodajemy sobie jakiś napis. Ja np. napiszę "Winter Time".
  4. Teraz musimy nałożyć texturę na nasz napis. Jako że już napisałam instrukcję na ten temat- nie będę się powtarzać, kliknij tu: http://gliteruje.blog.onet.pl/Jak-zrobic-napis-z-wzorkiem,2,ID413322698,n
    ^^ Z tamtej instrukcji wykonaj tylko krok 3,4,5 - nic innego.
  5. Póki co mam taki efekt:
      
  6. Teraz musimy zrobić nową warstwę. Możemy to zrobić w kilka sposobów.

    1szy to- kliknąć na górze na LAYER, NEW, LAYER
    2gi to- nacisnąć Ctrl+Shift+N
    3ci- a zarazem najłatwiejszy to:
      
  7. Gdy już pojawi się nasza nowa warstwa- klikamy na nią, przytrzymujemy CTRL na klawiaturze i klikamy na naszą warstwę z tekstem. Teraz powinny obie być zaznaczone:
      
  8. Teraz prawym przyciskiem myszy klikamy na tą nową warstwę, i z listy która się pojawi wybieramy MERGE LAYERS.
     
    Teraz powinniśmy mieć tylko 2 warstwy- Background czyli tło i Layer 1- czyli warstwa z naszym tekstem.
  9. Teraz klikamy na FILTER, następnie na ARTISTIC a później na PLASTIC WRAP.
    (Jeśli masz inną wersję AP niż CS2 - to możliwe że Plastic Wrap będzie w innej kategorii. Musisz się wtedy porządnie rozejrzeć. )
      
  10. Teraz powinno nam się otworzyć osobne okienko, wszystko wypełniamy według tego obrazka:
     
    Lub bawimy się tymi suwaczkami aż osiągniemy upragniony efekt.

    Póki co, mój napis wygląda tak:
      
  11. Teraz prawym przyciskiem myszy klikamy na warstwę z napisem i wybieramy BLENDING OPTIONS.
      
  12. Teraz robimy tak jak na obrazku:
     
    1. zaznaczamy DROP SHADOW
    2. zaznaczamy STROKE
    3. klikamy na napis STROKE
    4. zmieniamy kolor na biały.
  13. Teraz opcjonalnie możemy dodać wypukłość poprzez kliknięcie na BEVEL AND EMBOSS.
Ja dla lepszego efektu dodałam jeszcze brushe itp. Efekt ogólny:
 

1 komentarz: