Jak zrobić sygnaturkę w stylu Ravechic?

Już kiedyś była ta instrukcja, tyle że na Rawwrrr więc nie wszyscy są widzieli. Ktoś mnie prosił pod notką o instrukcję na te sygnatury więc oto ona:


» Krok 1. Wchodzimy w Adobe Photoshop a następnie tworzymy nową kartkę o wymiarach 500x150px.
(File -> New. Width: 500, Height: 150)
» Krok 2. Robimy tzw. blenda. Jeśli wiesz jak to zrobić to przejdź do kroku 6ego, jeśli nie- czytaj dalej.
» Krok 3. Wklejamy 2 zdjęcia które chcemy "stopić" ze sobą. W tym etapie powinno to wyglądać mniej więcej tak:
 
» Krok 4: Teraz wybieramy lasso i ustawiamy wszystko według obrazka poniżej:
 
» Krok 5: Zaznaczamy fragment gdzie obrazki nachodzą na siebie, a następnie naciskamy DELETE lub ctrl + x na klawiaturze.
 
 
» Krok 6: Teraz nakładamy jakąś akcję lub koloryzujemy obrazek według uznania. Ja przeważnie używam » TEJ akcji i zmniejszam nasycenie. A następnie przyciemniamy wszystkie jasne fragmenty (w tym przypadku tło, inaczej textury nie będą widoczne).
 
» Krok 7: Wybieramy texturę która będzie na środku sygnatury, (Polecam którąś z » tej, lub » tejnotki) a następnie ustawiamy ją tak aby główny element znajdował się na środku.
» Krok 8: Teraz zmieniamy krycie warstwy z texturą. Jeśli textura jest czarna z kolorowym elementem polecam Lighten lub Screen, jeśli jasna; polecam Darken.
 
ť Jeśli element z textury słabo widać; wróć na warstwę z blendem i przyciemnij obrazek. U mnie w chwili obecnej efekt wygląda tak:
 
» Krok 9: Teraz nakładamy inne textury według uznania. Ja przeważnie nakładam textury z "światełkami" lub gwiazdami. Jedną z nich jest » ta.(Polecam również wpisanie w google: Galaxy Textures, takich również często używam)
 
» Krok 10: Na koniec nakładamy texturę którą znajdziecie poniżej. Krycie warstwy ustawiamy na: Lighten. Texturę ustawiamy tak aby to kółko obejmowało to większe zdjęcie, oraz tak aby to mniejsze zdjęcie na sygnaturze mieściło się pomiędzy dwoma paskami. 


 
» Krok 11: I to już ostatni krok, teraz robimy na obrazku zaznaczenie takie jak poniżej:
 
Klikamy na warstwę z blendem, naciskamy CTRL + U na klawiaturze i przyciemniamy ten fragment obrazka, lub zmniejszamy nasycenie. » Efekt:
  


Efekt możecie sobie pobrać. I pochwalcie się swoimi efektami pod tą notką c: chętnie obejrzę co wam wyszło :) 

11 komentarzy:

  1. dzięki, na pewno mi się przyda + ślicznie Ci wyszło. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt świetny - skorzystam i w wolnym czasie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak możesz dodaj fajne świąteczne obrazki Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, kocham go♥ oczywiście skorzystam z instr. i pobieram akcje ;*
    zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. http://i45.tinypic.com/34ffmuu.jpg
    Moja, tylko że robiona w Gimpie. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbowałam i szczerze powiedziawszy to coś mi nie wyszło, ale tak czy siak dziękuje za instrukcję będę próbować dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi takie coś https://pbs.twimg.com/media/A9jDe_7CUAE1n6v.png:large
    Kajuszka xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego jest to instrukcja z rawwrrr.blog.onet.pl ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Rawwrrr to też był mój blog, a skoro przeniosłam Gliteruje z onetu na blogspot to Rawwrrr też postanowiłam przenieść. Problem?

      Usuń
  10. No właśnie, z twojego bloga. Sorry.

    OdpowiedzUsuń