Jak zrobić ładne oświetlenie na zdjęciu w Lunapic online?

Zacznę może od pokazania wam efektu jaki uzyskacie na obrazku dzięki tej instrukcji:
 
Przed ^^                                                        Po^^

1: Wchodzimy na http://LunaPic.com/editor/
2: Teraz wybieramy zdjęcie do przeróbki, możemy załadować je z komputera klikając na PRZEGLĄDAJ lub niżej wkleić link do zdjęcia.
Ja przykładowo do wykonania instrukcji użyję takiego zdjęcia:
 
3: Gdy już mamy załadowane nasze zdjęcie, klikamy na:
 
^ to co zaznaczyłam na żółto.
Pokaże nam się wtedy coś takiego:
 
W okienku z kolorem- możemy wpisać inny kolor lub kliknąć na PICK COLOR i tam wybrać jaki chcemy. Ja polecam jednak pozostawienie go białego.
Następnie klikamy na przycisk który powyżej zaznaczyłam na żółto.

Teraz tylko zapisujemy nasz obrazek i jest on gotowy do przerobienia na glitery:)

P.s. ja użyłam do instrukcji małego obrazka aby nie zajmował zbyt wiele miejsca, natomiast wy możecie przerabiać duuużo większe zdjęcia :).

Mój efekt:
   

Miłej zabawy:)

1 komentarz: