Jak "stopić" kilka zdjęć bez programów?

  1. Wchodzimy na LunaPic.com
  2. Klikamy na "Przeglądaj" i klikamy na "Upload Now" - lub! - Wklejamy link do zdjęcia i klikamy na "GO".
    Zdjęcie które ja wybrałam do instrukcji to:
     
  3. Klikamy na EFFECTS na samej górze (pasku narzędzi).
      
  4. Następnie z listy wybieramy BLEND TWO IMAGES.
      
  5. Przeniesie nas na stronę z napisem: Please upload an image to paste
  6. Klikamy na PRZEGLĄDAJ i wybieramy zdjęcie (ja wezmę to samo) a później klikamy na UPLOAD NOW.
  7. Teraz klikamy na: CONTINUE TO PASTE THIS IMAGE.
  8. Teraz przesuwamy zdjęcie w miejsce gdzie ma zostać wtopione.
  9. Majstrujemy suwaczkiem z TRANSPARENCY aż będziemy zadowoleni z efektu.
    Polecam ustawienie wszystkiego tak jak poniżej:
     
    Transparency = 19
    Edge Fade Pixels = 30
  10. Gdy skończymy dobierać swoje ustawienia klikamy na APPLY PASTED IMAGE (czy jakoś tak).
  11. Możemy jeszcze raz wtopić to lub wtopić inne zdjęcie poprzez kliknięcie w:
    Paste the image again = wtop to samo zdjęcie ponownie.
    Upload a different image = wtop inne zdjęcie
  12. Zapisujemy zdjęcie i cieszymy się efektem stopienia =) (klikamy prawym przyciskiem na obrazek i wybieramy ZAPISZ OBRAZ JAKO).
Ja napisałam taką podstawową instrukcję- aby pokazać wam jak wtopić dwa zdjęcia, tą czynność możecie powtarzać w kółko ile razy tylko chcecie- aż uzyskacie profesjonalny efekt.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz